vrijdag 28 juni 2013

Proefwerken, school en verheugingen!

Heihoihallo,
Pfffff saai he zo'n blog zonder nieuwe artikelen..
Ik weet het, maarja school gaat voor! Maar gelukkig is het nog maar tot en met dinsdag.

DUSSSSS:
Vanaf woensdag gaan we weer volop bloggen (8 weken lang)!
Elke dag een nieuw artikel, lekker schrijven foto's maken enzoo. Ik verheug me er nu al op.
Ook ga ik voor het eest werken!

Ik verklap al een paar ideetjes wat we hebben:
* Ons hoofdkanaal word anders (www.inbeautystuff.blogspot.nl)
* Een shoplog van de Action
* Reviews van een aantal producten
* Ennn een DIY! Eindelijk!
Maar.. We hebben ook jullie nodig om onze site leuk te houden, dus vertel aan iedereen dat je onze site hebt gezien en dat die super leuk is haha!

Hebben jullie nog meer ideeën voor artikelen? Tell us!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten